Obserwatorzy

poniedziałek, 8 grudnia 2014

Przypomnienie o rozdaniu + LBA

Witajcie moi Drodzy ;) W dzisiejszym poście chciałabym przypomnieć Wam o trwającym na moim blogu rozdaniu, którym nagrodą jest zestaw Rimmel Rock Princess Look. Zostało już niewiele czasu, bo zgłoszenia przyjmowane są do piątku włącznie. Zapraszam: K L I K


Dowiedziałam się także, że zostałam nominowana do wszystkim dobrze znanej zabawy Libster Blog Award przez Kapi z bloga Kapi Testuje. Serdecznie Ci dziękuję ;* I z przyjemnością odpowiadam na Twoje pytania:

1. Najlepsza książka jaką przeczytałaś?
Mogłabym wymieniać i wymieniać. Ale ograniczę się do książek swojego ulubionego autora Dana Browna: "Inferno", "Anioły i demony", "Kod Leonarda da Vinci", "Zaginiony symbol", "Zwodniczy punkt", "Cyfrowa twierdza".
2. Czy jest na świecie miejsce o którym marzysz aby pojechać?
Tak, uwielbiam góry. W naszych polskich byłam kilkakrotnie i zawsze chętnie będę je odwiedzać.
3. Największą pasją w życiu jest...
czytanie i pisanie :)
4. Najlepsza herbata to...
Saga :)
5. Kot czy pies i dlaczego ?
Kot, bo jest tajemniczy i zawsze chodzi własnymi ścieżkami.
6. Największe szaleństwo jakie zrobiłaś w życiu to...
Trochę tego było i na pewno nie ma się czym chwalić :P
7. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Lubię wszystkie, bo każda ma w sobie coś szczególnego.
8. Szminka czy błyszczyk?
Zdecydowanie błyszczyk.
9. Jakie jest Twoje najdziwniejsze przyzwyczajenie, rytuał? 
Nigdy nie dopijam końcówki napoju, soku, czy mleka. Wolę otworzyć nową butelkę/karton :D
10. Co Cię rozczula?
Małe dzieci i kotki, starsze małżeństwa, które mimo wieku okazują sobie miłość.
11. Za co lubisz siebie?
Za ironiczne podejście do życia.

Miłego i ciepłego wieczoru! :)

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mnie smakuje najbardziej, może z przyzwyczajenia. Ale lubię też inne herbaty, np. owocowe :)

      Usuń
  2. Fajne odpowiedzi, zwłaszcza ta o dziwnym przyzwyczajeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z nadzieją na wyniki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna nagroda. Życzę wszystkim biorącym udział w rozdaniu powodzenia. Pozdrawiam i zapraszam do siebie jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. saga jakoś do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama bardzo lubię książki Dan'a Brown'a :) Inferno muszę dorwać bo jej mi jeszcze brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zawsze świetny post

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. O, ironiczne podejście do życia można zaobserwować i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. już zaglądam bo chyba się nie zgłosiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie ja mam tak samo z tym przyzwyczajeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, dołączenie do Obserwatorów, czy dodanie do blogroll'a serdecznie dziękuję ;) Jest to dla mnie ogromny motywator oraz znak, że to, co robię ma sens ;)
Zostaw po sobie jakiś ślad, żeby łatwiej było mi Cię znaleźć - wówczas na pewno się odwdzięczę :)
Na wszelkie pytania staram się odpowiadać bezpośrednio tutaj :)