Obserwatorzy

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Nowa współpraca ;)

Witam Was Kochani po małej przerwie ;) W poniedziałkowym poście chciałabym pochwalić się Wam moją nową współpracą, którą niedawno udało mi się nawiązać. Kiedy kurier zapukał do moich drzwi bardzo się ucieszyłam. Jednak moja radość wzrosła, kiedy otworzyłam pudełko, w którym ujrzałam prześliczne zielono-różowe ozdobne pudełeczko. Jeżeli chcecie dowiedzieć się, co takiego znalazłam w tak pięknym opakowanie to zapraszam do czytania ;)


No już dobrze - nie trzymam Was w niepewności - nową współpracę udało mi się nawiązać z firmą REALASH, która zajmuje się pięknem naszych rzęs ;) Jednak zanim przejdę do produktu to muszę powiedzieć (a raczej napisać), iż korespondencja z panią Mileną była bardzo miła, a sama firma działa na najwyższych obrotach, by zadowolić swoich klientów ;)

W pudełeczku natomiast znalazłam odżywkę do rzęs REALASH o pojemności 3 ml, której zadaniem jest sprawić, by moje rzęsy stały się grube, gęste i wydłużone. Cała kuracja będzie trwała przez 3 miesiące, a ja pierwsze efekty pokażę Wam za miesiąc, a kolejne za trzy - mam nadzieję, że będę miała naprawdę czym się pochwalić zwłaszcza, że już w sierpniu czeka mnie weselicho (nie, nie moje ;)


No a moje rzęsy... No niestety pozostawiają wiele do życzenia, co można zobaczyć na poniższych zdjęciach. Nigdy nie były specjalnie długie ani gęste, a na dodatek pojedyncze z nich mają jasny kolor, co sprawia, że automatycznie są mniej widoczne. Tak więc w podkreśleniu ich wyrazistości zawsze pomagała mi jakaś dobra mascara, dzięki czemu efekt był w miarę okej. Jednak teraz, mam nadzieję, że moje rzęsy będą wreszcie takie, o jakich zawsze marzyłam ;)


A tymczasem zapraszam Was wszystkich do zapoznania się z firmą REALASH oraz z tą tajemniczą odżywką: KLIK, a także na facebooka firmy: KLIK

Serdecznie dziękuję firmie REALASH za zaufanie oraz możliwość przetestowania produktu
http://www.realash.pl/
Ja natomiast przypominam Wam o trwającym rozdaniu:

Udanego poniedziałku ;)

34 komentarze:

  1. świetna współpraca, gratuluję :) i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ;) Jak pięknie zapakowane ;) Niech przyniesie efekty! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super, gratuluję Ci tak fantastycznej współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  4. O super, gratuluję nowej współpracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, gratuluję nowej współpracy i czekam na efekty. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam na temat tej odżywki same dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem efektów ;) Bardzo ładnie zapakowana paczuszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładnie zapakowana! Ciekawe jak sobie da rade...

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie ładne pudełeczko, czekam na recke :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam w takim wypadku na informację z rezultatami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy :)) z chęcią sprawdziłabym na swoich rzęsach :) obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wspólpracy, ta odżywka ciągle mnie kusi !

    OdpowiedzUsuń
  13. super Gratulację współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje ciekawej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję współpracy:) Paczuszka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam zatem, aby ujrzeć piękny efekt końcowy na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W takim razie życzę długich rzęs z tą odżwyką :)
    Ja stosowałam ostatni Revitalash, ale miałam tylko 1ml i nie zauważyłam efektów, może przy dłuższej kuracji byłoby lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam kciuki za pozytywną kurację :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję współpracy i czekam na efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Oby testy okazały się owocne :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Super przesyłka, gratuluję :)
    obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://testolandiazadarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna współpraca :)) zazdroszczę :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. mam nadzieję ,że kiedyś mi uda się przetestować tę odżywkę ,bo ciekawa jej jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje współpracy i z niecierpliwością czekam na efekty:) bo właśnie szukam odzywki,która by wzmocniła moje rzęsy.Zapraszam również na mojego bloga,którego powoli rozkrecam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo dobra odżywka do rzęs to by mi się przydała, więc czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna współpraca - gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, dołączenie do Obserwatorów, czy dodanie do blogroll'a serdecznie dziękuję ;) Jest to dla mnie ogromny motywator oraz znak, że to, co robię ma sens ;)
Zostaw po sobie jakiś ślad, żeby łatwiej było mi Cię znaleźć - wówczas na pewno się odwdzięczę :)
Na wszelkie pytania staram się odpowiadać bezpośrednio tutaj :)