Obserwatorzy

środa, 30 października 2013

Panel Ariadna - moja nagroda

Witajcie Kochani ;) W zakładce Wymieniaj punkty na nagrody opisałam przeróżne portale, które pozwalają zbierać punkty poprzez różną aktywność w sieci. Jednym z nich był Panel Ariadna. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam, jaką nagrodę od nich dostałam za zebrane punkty, a tym samym przekonać Was, że jest to firma w pełni uczciwa.


Tak więc moją nagrodą jest żel pod prysznic dla dzieci "Żabka" widoczny na powyższym zdjęciu. Tę nagrodę wybrałam z myślą o moim chrześniaku - na pewno będzie zadowolony z takiego upominku, ponieważ bardzo uwielbia bawić się takimi dziecięcymi kosmetykami. Zamówiłam ją jakieś dwa tygodnie temu i od wczoraj jest u mnie :) Jednak nie jest to moja jedyna nagroda z tego portalu. Jakieś pół roku temu uzbierałam punkty i wymieniłam je na tzw. organizer (na zdjęciu poniżej), który pokazuje datę, godzinę i temperaturę. Jestem z niego bardzo zadowolona :)


Jak więc widzicie warto być aktywnym w sieci na takich portalach. Co prawda zbieranie punktów zajmuje trochę czasu, ale jeżeli akurat nie mamy w danej chwili nic innego do zrobienia to myślę, że można powypełniać trochę takich ankiet, uzbierać punkty i cieszyć się z nagród.


Jeżeli tak jak ja chcecie zdobyć takie nagrody trzeba zarejestrować się TUTAJ

Miłego popołudnia ;)

41 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej stronie. A żabka- urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze słyszę o tej firmie. żabka jest mega urocza, a organizer bardzo przydatny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też polecam ariadnę tylko że na nagrodę czeka się miesiąc :D Ja mam konto odkąd ariadna była jeszcze GaduSonda i z tamtych czasów wyrwałam smycz :D A z ariadny mam już gre typu Jenga, Zestaw do herbaty- serduczko, gadająco-liczący otwieracz i 2 podstawki chłodzące do laptopa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na nagrodę nie czekałam (całe szczęście) miesiąca, max 2 tygodnie ;)
      Wow! Ale już dużo nagród od nich nazbierałaś ;)

      Usuń
  4. nie słyszałam, ale może się zapiszę ;)
    urocza żabka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka ♥
    Zapraszam do mnie http://adrianna-poleca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie się zarejestrowałam :) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  7. Żabka słodka:) Obserwuję i zarejestrowałam się na tym portalu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję :D sama bym była z takiej żabki zadowolona a co dopiero dziecko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje:)
    zapraszam na skromne rozdanie do mnie :)
    http://takingcareofhair.blogspot.com/2013/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Hah, też kiedyś miałam zabkę z płynem do kąpieli, ale ona miała inny kształt :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też chcę, taką słodką żabuskę!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza żabka,pewnie spodoba się chrześniakowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mu się spodobała ;) Od razu chciał iść się kąpać :D

      Usuń
  14. Aw, moja aktywność w sieci chyba nie jest aż tak ambitna... c:

    OdpowiedzUsuń
  15. Też zbieram tam punkciki....choć mogliby mieć większy katalog nagród to i tak fajnie. Pozdrawiam www.testowanie-po-ekranie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz zaczęli oszukiwać,nie działała mi ankieta,zgłosiłem problem,i nikt nie odpisał tzn ankietę wypełniłem do połowy bo potem wyskoczył bląd,więc jakieś punkty mi się należą,nikt nie odpisał....

    OdpowiedzUsuń
  17. Po opiniach w internecie widać że firma powoli robi się scamem,ludzie nie dostają odpowiedzi na pytania

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, dołączenie do Obserwatorów, czy dodanie do blogroll'a serdecznie dziękuję ;) Jest to dla mnie ogromny motywator oraz znak, że to, co robię ma sens ;)
Zostaw po sobie jakiś ślad, żeby łatwiej było mi Cię znaleźć - wówczas na pewno się odwdzięczę :)
Na wszelkie pytania staram się odpowiadać bezpośrednio tutaj :)