Obserwatorzy

poniedziałek, 15 lipca 2013

Zostań Recenzentką Rossmanna

Sieć drogerii Rossmann postanowiła uruchomić nowy projekt, w którym pozyskuje Recenzentki do testowania i opiniowania kosmetyków. Czy jest ktoś chętny?

Zdjęcie pochodzi ze strony: www.rossmann.com.pl


Aby wziąć udział w zapisach do Klubu Rossmanna należy wejść tutaj i kliknąć w miejscu "Zapisz się" pod informacją o poszukiwaniu Recenzentek. Następnie należy założyć konto, a jeżeli je już posiadamy wypełniamy swoje dane adresowe, kilka informacji nt. typu naszej cery, włosów itp, a na koniec wypełniamy  króciutką ankietę i piszemy recenzję (max. 500 znaków) o ostatnio zakupionym kosmetyku w drogerii Rossmann. Potem pozostaje nam czekać na e-maila z wiadomością o rezultacie naszego zgłoszenia.

 Zdjęcie pochodzi ze strony: www.rossnet.pl

Ja już się zapisałam :) I zachęcam także Was do zgłoszenia :) 

P O W O D Z E N I A ! :)

4 komentarze:

  1. Ja także się zapisałam :)
    Może się uda ;)

    Zapraszam do mnie : http://kosmetyczne-szalenstwoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłosiłam się, ale wątpię że wybiorą ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może jednak szczęście się uśmiechnie ;)

      Usuń

Za każdy komentarz, dołączenie do Obserwatorów, czy dodanie do blogroll'a serdecznie dziękuję ;) Jest to dla mnie ogromny motywator oraz znak, że to, co robię ma sens ;)
Zostaw po sobie jakiś ślad, żeby łatwiej było mi Cię znaleźć - wówczas na pewno się odwdzięczę :)
Na wszelkie pytania staram się odpowiadać bezpośrednio tutaj :)