Obserwatorzy

niedziela, 7 lipca 2013

Testowanie z Sample City

Portal Sample City powstał stosunkowo niedawno, ale już zdołał zebrać liczną rzeszę fanek. Ja oczywiście jestem jedną z nich ;) Uważam, że powinno istnieć więcej takich portali, które zajmowałyby się pozyskiwaniem testerek do wypróbowania różnych próbek bądź produktów. 

Ale do rzeczy... Co jakiś czas odbywają się zapisy do nowych testów, o których poral informuje na bieżąco na swoim facebooku, którego adres znajdziecie Tutaj
Ja zapisywałam się do każdych testów od początku istnienia portalu, jednak bardzo ciężko było się załapać, aż w końcu zaczęłam wątpić, czy jest to rzeczywiście uczciwa strona. Jednak w końcu nadszedł i mój czas - zakwalifikowałam się do kampanii testowania wkładek Carefree


Oprócz wkładek otrzymałam także ulotki Sample City, które niebawem na pewno trafią do moich znajomych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, dołączenie do Obserwatorów, czy dodanie do blogroll'a serdecznie dziękuję ;) Jest to dla mnie ogromny motywator oraz znak, że to, co robię ma sens ;)
Zostaw po sobie jakiś ślad, żeby łatwiej było mi Cię znaleźć - wówczas na pewno się odwdzięczę :)
Na wszelkie pytania staram się odpowiadać bezpośrednio tutaj :)