Obserwatorzy

poniedziałek, 8 lipca 2013

Wygrana w konkursie Douglas

Niedawno udało mi się wygrać w konkursie Perfumerii Douglas "Wygraj kosmetyki dla Taty", który był organizowany na facebooku. W nagrodę dostałam dwa kosmetyki zapakowane w prezentową torbę:

  • Odświeżający żel do mycia twarzy z naturalną kofeiną Dermika
  • Krem energetyzujący silnie nawilżający do skór wyczerepanej również marki Dermika




Na facebookowym profilu Douglasa widziałam, że pozostałe laureatki otzrymały nieco inne nagrody, np. w postaci wody po goleniu. Przyznam szczerze, że mój Tata raczej nie używa tego typu kosmetyków, który mi wysłano, dlatego też z okazji swojego święta dostał inny prezent, natomiast ten wygrany podarowałam szwagrowi, ponieważ akurat zbliżały się Jego imieniny :)

Jak więc widzicie warto brać udział w konkursach, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy szczęście się do nas uśmiechnie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, dołączenie do Obserwatorów, czy dodanie do blogroll'a serdecznie dziękuję ;) Jest to dla mnie ogromny motywator oraz znak, że to, co robię ma sens ;)
Zostaw po sobie jakiś ślad, żeby łatwiej było mi Cię znaleźć - wówczas na pewno się odwdzięczę :)
Na wszelkie pytania staram się odpowiadać bezpośrednio tutaj :)