Obserwatorzy

niedziela, 7 lipca 2013

Pierwsza stylizacja

Nadszedł w końcu czas na moją pierwszą stylizację. Uwielbiam malować paznokcie, zresztą jak większość kobiet. Uważam, że nie ubiór, fryzura czy makijaż (choć także bardzo istotne) są wizytówką płci pięknej, lecz zadbane dłonie i paznokcie. Niewiele z nas zdaje sobie z tego sprawę, ale to dłonie tak na prawdę zdradzają wiek kobiety, więc czasem warto o nie zadbać ;)

Na zdjęciu poniżej przedstawiam Wam produkty, które wykorzystałam do mojej stylizacji.



Produkty (ku nie tylko mojej uciesze) są na każdą kieszeń. Lakier z cyklu “Safari” można znaleźć w każdym sklepie po 4 zł w cenie od 3 – 4 zł w całej gamie kolorów. Ja do tej stylizacji wybrałam akurat kolor brzoskwiniowy, będący stale na topie  Natomiast naklejki zakupiłam na allegro w cenie 1,50 zł.

Oto efekt, jaki udało mi się uzyskać:


Jak uzyskałam efekt?

Najpierw pomalowałam paznokcie jedną warstwą lakierem Safari (ich cena jest niska, ale są na tyle dobre, że nie trzeba malować kilka warstw  Natomiast po wyschnięciu lakieru starałam się w miarę możliwości i umiejętności równo nakleić naklejkę. Na koniec, aby naklejki były bardziej trwałe pomalowałam całość bezbarwnym lakierem do paznokci (choć nie jest to zabieg niezbędny).

Wiem, że być może stylizacja nie wyszła mi idealnie, ale ja jestem z niej bardzo zadowolona, zwłaszcza, że włożyłam w nią całe serce, a potem z dumą mogłam prezentować koleżankom.

Niebawem zapraszam na kolejną stylizację.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, dołączenie do Obserwatorów, czy dodanie do blogroll'a serdecznie dziękuję ;) Jest to dla mnie ogromny motywator oraz znak, że to, co robię ma sens ;)
Zostaw po sobie jakiś ślad, żeby łatwiej było mi Cię znaleźć - wówczas na pewno się odwdzięczę :)
Na wszelkie pytania staram się odpowiadać bezpośrednio tutaj :)