Obserwatorzy

sobota, 6 lipca 2013

No to o czym ten blog?

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki!

Na początek kilka słów o moim blogu: przede wszystkim będę tutaj publikowała teksty na temat testowania produktów (kosmetyków, artykułów spożywczych, słowem tego, co przyjdzie mi testować). 
Czasem, a może nawet często, zaprezentuję Wam moje stylizacje, np. paznokci, fryzur, makijażu, ubioru, w zależności od tego na co najdzie mnie ochota.
Na blogu mogą pojawić się również informacje o konkursach, które będę uważała za godne udziału, 
a także wiadomości o różnorakich próbkach, darmówkach i gadżetach do zdobycia. Na pewno pokuszę się też o recenzję filmu czy książki. Jednym słowem taki blogowy misz – masz. Nie pozostaje mi więc nic innego jak zachęcić Was wszystkich do częstego odwiedzania i komentowania mojego bloga. Jedno jest pewne: tutaj na pewno nie będziecie się nudzić!
Już niebawem (jak tylko całkiem ogarnę sprawy estetyczne) pierwszy oficjalny wpis.

Trzymajcie się cieplutko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, dołączenie do Obserwatorów, czy dodanie do blogroll'a serdecznie dziękuję ;) Jest to dla mnie ogromny motywator oraz znak, że to, co robię ma sens ;)
Zostaw po sobie jakiś ślad, żeby łatwiej było mi Cię znaleźć - wówczas na pewno się odwdzięczę :)
Na wszelkie pytania staram się odpowiadać bezpośrednio tutaj :)