Obserwatorzy

sobota, 6 lipca 2013

Pierwsze koty za płoty

W końcu! Udało mi się jakoś ogarnąć sprawy techniczne i już jest pierwszy oficjalny wpis! Nie powiem - zarządzanie blogiem na blogspocie nie należy do najłatwiejszych, lecz ma za to najwięcej możliwości. Ale do rzeczy…

Podobno pierwszy wpis na blogu dotyczący testowania produktu winien opisywać coś, co dobrze znamy i lubimy. W myśl tych zaleceń postanowiłam na pierwszy ogień zamieścić recenzję mojej ulubionej kredki/konturówki do oczu Color Trend marki Avon.




Muszę szczerze przyznać, że uwielbiam podkreślać oczy kredkami. Nie tylko czarnymi. I bardzo długo szukałam tej jednej jedynej, która będzie odpowiadała mi w każdym calu. A, że „kto szuka, nie błądzi” udało mi się znaleźć – Kredkę do oczu Color Trend Kajalstick od Avon. W swojej ofercie firma oferuje wiele kolorów (czarny, fioletowy, brąz, zielony etc.), ale ja wybrałam tę w kolorze srebrnym. Jest to kosmetyk niezwykle wydajny mimo znikomej pojemności (1,48g), ale w tym przypadku pozory mylą. Oczy tą kredką maluję niemalże codziennie, a wystarcza mi ona na około pół roku!

Poza tym ma jedną z tych cech, którą najbardziej lubię w kredkach: jest miękka. Dobrze pamiętam jak to wcześniej malując się różnorakimi kredkami, o mały włos nie wymalowałam sobie dziury w powiece, bo produkt był tak twardy. Ale tak jak już wcześniej wspomniałam – twórcy Kajalstick’a solidnie postarali się o to, żeby nasze powieki były całe i zdrowe 

Kolejną zaletą kredki jest fakt, iż podczas jej temperowania nie sprawia żadnych problemów: kolorowy „grafit” nie łamie się, a sama obudowa jest na tyle dobrze dobrana, że temperowanie to sama przyjemność.


Jeśli chodzi o kolor kredki to szczególnie polecam kolor srebrny (choć inne kolory też są świetne), ponieważ delikatnie rozświetla i powiększa oko, na czym chyba większości kobiet zależy. Poza tym srebro jest na tyle uniwersalne, że pasuje właściwie na każdą okazję.

I tak kroczek po kroczku dotarliśmy do informacji na temat ceny. Otóż najwyższa cena kredki, z jaką się spotkałam to około 14 zł, ale z racji, że w katalogu Avon są często okazje, u konsultantki można kupić ją w promocji od 10-7zł. Natomiast rozeznając się w cenach na allegro: tam kredkę możemy nabyć nawet za 3-4zł (oczywiście trzeba pamiętać o dodatkowym koszcie przesyłki).

Reasumując: Kajalstick Color Trend to bardzo wydajna konturówka do oczu, dostępna w wielu kolorach, miękka, temperowanie nie sprawia trudności, a jej cena jest na każdą kieszeń.

Niżej przedstawiam Wam zdjęcia, na których wykorzystałam bohaterkę notki do makijażu. Sami oceńcie efekt.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, dołączenie do Obserwatorów, czy dodanie do blogroll'a serdecznie dziękuję ;) Jest to dla mnie ogromny motywator oraz znak, że to, co robię ma sens ;)
Zostaw po sobie jakiś ślad, żeby łatwiej było mi Cię znaleźć - wówczas na pewno się odwdzięczę :)
Na wszelkie pytania staram się odpowiadać bezpośrednio tutaj :)