Obserwatorzy

wtorek, 1 kwietnia 2014

Współpraca z CosmoSpa

Cześć Wszystkim ;) Dzisiaj całkiem przyjemny i lekki post, bo o mojej nowej współpracy. Po południu w moich drzwiach pojawił się listowy z przesyłką od firmy CosmoSpa, z którą udało mi się nawiązać współpracę. Z tej współpracy jestem szczególnie zadowolona, bo w paczce znalazłam produkty nie tylko dla siebie, ale także dla mamy, a więc obie zabieramy się do testowania. Jeżeli macie ochotę sprawdzić, co takiego znalazło się w przesyłce to zapraszam do czytania ;)


Oto, co otrzymałam do testowania:

Crystal Collagen Facial Mask
Maska do twarzy na bazie naturalnego kolagenu krystalicznego i alg morskich

Czerwona glinka 100% naturalna do cery tłustej, mieszanej i naczyniowej
do zabiegu na ciało i twarz

Hyaluronic Acid Serum 1,5 % Intensive Hydrating
Serum przeznaczone dla każdego typu cery, ze szczególnym wskazaniem dla 
cery dojrzałej, wiotkiej i suchej

Olejek arganowy 100 % naturalny

Za jakiś czas możecie więc spodziewać się recenzji, a tymczasem zapraszam Was na stronę firmy CosmoSpa, gdzie możecie zapoznać się z całym jej asortymentem: KLIK.

http://cosmospa.com.pl/
Przypominam o trwającym rozdaniu z Biocosmetics:

Miłego dnia ;)

31 komentarzy:

  1. swietne produkty mam tez olejek arganowy i glinke ale zoltą i od kilku dni testuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tej maseczki :) Daj znać! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy ;) Czerwoną glinkę na pewno bym polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, gratki!
    przyjemnego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję współpracy, olej arganowy używałam jako serum na twarz ale nie codziennie

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do mnie + http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio kupiłam dwie glinki tej marki na ekobieca.pl
    Ciekawa jestem jak się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję współpracy i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :)
    Ja otrzymałam inne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawi mnie to serum hialuronowe;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba będę musiała wypróbować ten olejek arganowy. Wiele dobrego o nim słyszałam.
    Gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy. Życzę miłego testowania. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. No to czekam na opinię :) Kosmetyki ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  14. też dostałam ten olejek arganowy i glinkę brązową i czarne mydło

    OdpowiedzUsuń
  15. Super , gratuluje ;, )
    zapraszam do sb ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię glinki, ale przyznam, że czerwonej jeszcze nie stosowałam, więc czekam na Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też dostałam wczoraj paczuszkę :) więc bierzemy się za testowanie ;) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :)
    Fajny blog, więc obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię działanie czerwonej glinki ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, dołączenie do Obserwatorów, czy dodanie do blogroll'a serdecznie dziękuję ;) Jest to dla mnie ogromny motywator oraz znak, że to, co robię ma sens ;)
Zostaw po sobie jakiś ślad, żeby łatwiej było mi Cię znaleźć - wówczas na pewno się odwdzięczę :)
Na wszelkie pytania staram się odpowiadać bezpośrednio tutaj :)