Obserwatorzy

niedziela, 26 października 2014

Eleganckie bordo - Eveline Mini Max quick dry & long lasting

Witam ponownie :) Dzisiaj pozostaniemy w temacie produktów do paznokci. Nadeszła jesień, a w raz z nią sprzyjające jej barwy. Granaty, szarości, żółcie to te kolory, która sama bardzo lubię nie tylko jeżeli chodzi o ubiór, lecz także na paznokciach. Dzisiaj chciałabym pokazać wam lakier do paznokci Eveline Mini Max quick dry & long lasting w odcieniu pięknego bordo (nr 835). Przyznam Wam, że kolor ten został już przeze mnie trochę zapomniany, ale na szczęście miałam okazję przypomnieć sobie jak elegancko prezentuje się na paznokciach.


Od producenta:

Nigdy nie mamy dość klasyki.
Delikatne, neutralne lub klasyczne kolory paznokci odzwierciedlają twoją zrównoważoną i nienaganną postawę. Wybierz odcień lakieru, który pasuje do twojego nastroju lub okazji, a jednocześnie nie zdominuje twojego wyglądu. Szeroka paleta szybkoschnących kolorów dostępna jest w linii lakierów do paznokci MiniMAX quick dry & long lasting.

Pojemność: 5 ml

Moja opinia:

OPAKOWANIE: to jak w większości przypadków szklana buteleczka zakończona zakrętką z pędzelkiem.
UŻYTKOWANIE: także na plus. Pędzelek został dopracowany w taki sposób, aby łatwo  nabrać odpowiednią ilość lakieru i rozprowadzić go po powierzchni paznokcia. Poza tym konsystencja nie jest ani zbyt gęsta ani wodnista, po prostu w sam raz.


EFEKTY: jestem z nich w pełni zadowolona! Co najważniejsze - pigmentacja tego lakieru w tym odcieniu jest na tyle dobra, że ładnie kryje płytkę paznokcia już za pierwszym razem. Oczywiście jeśli chce się uzyskać bardziej intensywny efekt (jak w moim przypadku) trzeba nałożyć dwie warstwy. Kolejny plus - lakier wysycha bardzo szybko, więc nie trzeba czekać długo, by móc powrócić do codziennych czynności. Co do trwałości to można uznać ją za średnią, bo po około 3-4 dniach zaczynają powoli ścierać się końcówki. Poza tym ze zmyciem tego lakieru nie ma najmniejszego problemu - poradzi z nim sobie właściwie każdy zmywacz do paznokci.


CENA I DOSTĘPNOŚĆ: lakiery te są dostępne w drogeriach, np. Rossmann, Hebe oraz oczywiście w sklepach internetowych. Ich cena waha się w przedziale 5-7 zł za sztukę. 


Podsumowując: lakier w tym kolorze bardzo przypadł mi do gustu. Jedynym mankamentem może być trwałość, ale to jakoś szczególnie mi nie przeszkadza, ponieważ i tak dość często maluję paznokcie. Na pewno z chęcią skuszę się także na inne odcienie.

Ogólna ocena: 4,5/5

Serdecznie dziękuję firmie Eveline za możliwość przetestowania produktu
http://eveline.pl/
A jaki jest Wasz ulubiony jesienny kolor na paznokciach?
Pozdrawiam ciepło ;)

17 komentarzy:

  1. Właśnie czerwień uwielbiam na jesień:). I dałaś mi właśnie inspirację na jaki kolorek pomalować pazurki przy najbliższej zmianie kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek jest ładny.Kiedyś miałam z tej serii chabrowy lakier uwielbiałam go

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek, ja bym powiedziała nawet, że to taka malinka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi średnio te lakiery do gustu przypadają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor bardzo mi sie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam jak kiedyś tylko i wyłącznie kupowałam lakiery w kolorze bordo :) Przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek, muszę sobie taki kupić :)

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten lakierek :) Jestem zdecydowanie za :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się, bardzo lubię tą serię lakierów

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, dołączenie do Obserwatorów, czy dodanie do blogroll'a serdecznie dziękuję ;) Jest to dla mnie ogromny motywator oraz znak, że to, co robię ma sens ;)
Zostaw po sobie jakiś ślad, żeby łatwiej było mi Cię znaleźć - wówczas na pewno się odwdzięczę :)
Na wszelkie pytania staram się odpowiadać bezpośrednio tutaj :)