Obserwatorzy

wtorek, 4 listopada 2014

Denko wrzesień-październik

Witam Was serdecznie i zapraszam na szybki przegląd wrześniowo-październikowego denka :)


1. Szampon codzienny do przetłuszczających się włosów i skóry głowy Wax Daily - szampon w swoim działaniu całkiem okej, jedynie jego opakowanie należałoby poprawić.
2. Żel pod prysznic Isana Alpen Gluck - ładnie pachnie, dobrze się pieni i jest tani, z chęcią jeszcze po niego sięgnę.
3. Żel pod prysznic Apart oliwka i buriti - od samego początku urzekł mnie jego zapach, dlatego co jakiś czas ciągle do niego wracam.


4. Antyperspirant Rexona - dla mnie to jeden z lepszych antyperspirantów, dlatego ma swoje stałe miejsce na mojej półce z kosmetykami.
5. Masło do ciała Bielenda Fruit Bomb papaya - zapach okej, ale ogólnie szału nie było.


6. Woda toaletowa Avon Little Black Dress - mój ulubiony zapach!
7. Woda toaletowa Ingrid Love Story Memories - zapach bardzo ładny, gorzej niestety z trwałością.


8. Zmywacz do paznokci Isana - tutaj chyba nie trzeba wiele pisać. Uwielbiam go!
9. Tonik BioAloesowy Ziaja - niezmiennie na mojej półce od dłuższego czasu. Jak na razie nie znalazłam jego godnego następcy.
10. Jedwab do włosów Green Pharmacy - sprawdził się średnio, o wiele lepiej działa u mnie jedwab Biosilk.
11. Odżywka do włosów zniszczonych i normalnych Wax Express - dobrze odżywia włosy i niesamowicie pachnie!


12. Farba do włosów Londa (nr 16) - 2 szt., lubię ten kolor, bo długo się utrzymuje, a moje pasma nie są aż tak po niej zniszczone.
13. Pianka do włosów Wellaflex - jest dobra do codziennej stylizacji włosów, nie skleja ich ani nie obciąża.
14. Serum wygładzająco-regenerujące do końcówek włosów Joanna Z Apteczki Babuni - końcówki są co prawda nadal rozdwojone, ale serum fajnie je wygładza i nadaje im ładny połysk.
15. Maseczka jajeczna do włosów Joanna Z Apteczki Babuni - jedna z moich ulubionych, jestem jej wierna już długi czas.

A jak tam Wasze zużycia?

14 komentarzy:

  1. Spore i bardzo zróżnicowane denko - takie lubię ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ze zużyciami średnio w tym miesiącu ;p A Twoje denko fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Spore denko :)/ Tutaj bardzo lubię ten żel Isana Alpen Gluck , i na pewno jeszcze na to cudeńko zapoluję, widzę tu jeszcze mój ulubioną Rexonę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super post, kochana mogłabyś coś polecić na zniszczone końcówki włosów? oprócz obcinania? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. woda toaletowa z AVON również mój zapach do którego chętnie wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Toników z Ziaji zużyłam masę! :D Teraz natomiast, gdy przerzuciłam się na bardziej naturalną pielęgnację, mam wrażenie, że zatykają mi pory ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie niestety ten peeling z Bielendy również rozczarował :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię żele z Isany a tonik z Ziaji zawsze u mnie jest :)
    Jestem ciekawa tej maski z Apteczki Babuni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To serum z Joanny mnie kusi :) Ciekawe denko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zmywacz z Isany i tą piankę Wellaflex

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa tej maski do włosów z Joanny;)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam LBD i też bardzo lubię tą wodę. Znam również i używam zmywacz isana - jest mega.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, dołączenie do Obserwatorów, czy dodanie do blogroll'a serdecznie dziękuję ;) Jest to dla mnie ogromny motywator oraz znak, że to, co robię ma sens ;)
Zostaw po sobie jakiś ślad, żeby łatwiej było mi Cię znaleźć - wówczas na pewno się odwdzięczę :)
Na wszelkie pytania staram się odpowiadać bezpośrednio tutaj :)