Obserwatorzy

środa, 5 listopada 2014

Torebka damska od SammyDress

Dzień dobry :) Buty, torebki, inne dodatki... Która kobieta ich nie lubi? Sama muszę przyznać, że mam na tym punkcie fioła :) Niedawno szeregi moich torebek zasiliła nowa - mała czarna ze złotymi dodatkami. W minionym czasie towarzyszyła mi bardzo często, więc nadeszła już pora, aby podzielić się z Wami moją opinią na jej temat.


Kilka danych od producenta:

Rozmiar torebki: mały (20-30 cm) 
Rodzaj zamknięcia: zamek 
Wnętrze: kieszeń na telefon komórkowy, kieszonka na zamek
Waga: 0,5 kg 
Wymiary (dł. x szer. x  wys.): 24 x 12 x 22 cm
Długość paska: 50-110 cm (regulowany); rączka 15 cm

Wygląd torebki na stronie producenta:
Źródło
Moja opinia:

Wybierając torebkę ze sklepu SammyDress chciałam, aby była uniwersalna, czyli dobra zarówno na co dzień, jak i na jakieś większe wyjścia. Po przeglądaniu wielu stron wreszcie ujrzałam coś, co było bardzo w moim guście, więc nie miałam problemów z podjęciem decyzji. Jeszcze bardziej zadowolona byłam po otrzymaniu i otworzeniu paczki, ponieważ upragniona torebka okazała się być idealnie zgodna ze zdjęciami poglądowymi ze strony sklepu, a może nawet jeszcze ładniejsza :)


Na co muszę zwrócić uwagę - na bardzo dokładnie dopracowane wszelkie detale. Jak widać na zdjęciach, torebka ma złote dodatki, np. zamek, czy inne metalowe elementy. Wszystkie są wykonane bardzo dobrze: zamek nie zacina się, a karabińczyk, który utrzymuje uchwyt torebki jest bardzo mocny, więc nie ma możliwości, by mógł się złamać. Poza tym wszelkie złote wykończenia nie ścierają się, nadal mają ładny wygląd, mimo że noszę ze sobą tę torebkę dość często.


Jestem też zadowolona z jakości tworzywa, z którego została wykonana torebka. Otóż widać, że jest to porządna i gruba skóra, która nie zetrze ani nie zniszczy się szybko. Ponadto torba, mimo swoich niewielkich rozmiarów, zawiera trzy kieszonki zewnętrzne (dwie po bokach z prawej i lewej strony zapinane na zatrzask i jedną z tyłu, zamykaną na zamek błyskawiczny).


Kolejny atut to duża pojemność: mimo tego, że jest mała potrafi zmieścić wiele rzeczy, jak np. mały parasol, portfel, telefon, garść kosmetyków, chusteczki, itd., czyli wszystko, co niezbędne kobiecie. Pasek również jest wygodny, bo można regulować jego długość, dostosowując go do własnych upodobań. Ogólnie podsumowałabym tę torebkę jako bardzo elegancką i poręczną, Jestem z niej bardzo zadowolona i z całą pewnością będzie mi towarzyszyć jeszcze przy niejednej okazji.


Torebka ta jest dostępna w sklepie SammyDress także w innych kolorach, np. czerwonym, czy białym: KLIK. Z 22,47$ została przeceniona na 13,22$. Moim zdaniem całkowicie warta uwagi :)


Serdecznie dziękuję SammyDress za współpracę
http://www.sammydress.com/
A Wam jak się podoba ta torebka?

32 komentarze:

  1. ładne wykonanie, ale dla mnie ma trochę nijaką wielkość - do pracy byłaby dla mnie za mała, a np. do kina czy spacer zbyt pojemna ;) ale najważniejsze, że u Ciebie się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna i nawet pojemna mimo swojej wielkości ;-). Ja uwielbiam duże torby i w sumie mam trochę fioła na tym punkcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda i fajnie, że jest dobrze wykonana :) Mimo, że mała to widać, że pare drobiazgów pomieści :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się prezentuje i cena również jest zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancka i zgrabna torebka-podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka jest REWELACYJNA! :D Zazdroszczę, bo przydałaby mi się taka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna jest ;) kojarzy mi się z torbą na aparat ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio stawiam na minimalizm, więc chciałbym taką

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech wiadomo tez uwielbiam torebki :) Super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba :D bardzo w moim guście ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest, taka elegancka i pasuje do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, jaka fajna , przydałaby mi się taka torebka

    OdpowiedzUsuń
  13. Wykonana ładnie ale nie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna! właśnie czegoś takiego szukam. Muszę puchnąć najpotrzebniejsze rzeczy czyli portfel, komórkę, zabawki syna i butelkę z piciem :) chyba powinna dać radę? ;)
    http://kapitestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem fajna ta torebeczka, ja jednak wolę większe :D

    OdpowiedzUsuń
  16. brakuje mi właśnie takiej niedużej czarnej torebeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam również torebkę od nich i też mnie pozytywnie zaskoczyła jej jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taką torebkę mam w planach sobie kupić :) Podoba mi się jej kształt :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, dołączenie do Obserwatorów, czy dodanie do blogroll'a serdecznie dziękuję ;) Jest to dla mnie ogromny motywator oraz znak, że to, co robię ma sens ;)
Zostaw po sobie jakiś ślad, żeby łatwiej było mi Cię znaleźć - wówczas na pewno się odwdzięczę :)
Na wszelkie pytania staram się odpowiadać bezpośrednio tutaj :)