Obserwatorzy

niedziela, 23 listopada 2014

Odżywka bez spłukiwania do włosów jasnych Wax Daily Mist

Dzień dobry :) Pisałam kiedyś, że nie zawsze mam na tyle czasu, by zadbać o odpowiednią pielęgnację włosów i nakładać np. maseczki albo odżywki, które wymagają spłukiwania. W związku z tym czasami posiłkuję się produktami, przy których czynność ta nie jest konieczna. Ostatnio miałam możliwość poznania odżywki bez spłukiwania do włosów jasnych Wax Daily Mist z pantenolem i witaminą E firmy Pilomax. Jeśli macie ochotę dowiedzieć się, czy dobrze się sprawdza zapraszam do czytania notki.


Od producenta:

DAILY MIST WAX odżywka bez spłukiwania do włosów jasnych zawiera pantenol i witaminę E. Łagodzi podrażnienia skóry głowy spowodowane zanieczyszczeniem środowiska i zabiegami fryzjerskimi. Nawilża włókno włosowe, ułatwia rozczesywanie. Zmniejsza skłonność do rozdwajania. Poprawia stan uszkodzonych włosów i je pogrubia. Formuła bez spłukiwania powoduje, że włosy mają na sobie warstwę chroniącą przed działaniem zanieczyszczonego środowiska i suszeniem gorącym powietrzem.

Sposób użycia: Odżywkę nakładać na wilgotne i umyte szamponem włosy, spryskując je od nasady aż po końce. Aby rozprowadzić preparat równomiernie należy przeczesać włosy grzebieniem o rzadkich zębach. Nie spłukiwać, pozostawić do wyschnięcia bądź układać jak zwykle. W przypadku kontaktu z oczami, natychmiast przemyć dużą ilością ciepłej wody.

Zawiera Panthenol (Pro Vitamin B5), Tocopherol Acetate (Vitamin E)
Nie zawiera parabenów i SLS

Źródło: klik

Składniki:

Pojemność: 100 ml
(Produkt dostępny w opakowaniu 150 ml)

Moja opinia:

Opakowanie to niewielka buteleczka zakończona atomizerem, który się nie zacina i dobrze rozpyla odżywkę na włosach. Cała butelka ma kolor biały - szkoda, że nie jest przezroczysta, bo nie widać ile odżywki pozostało ani jaką ma konsystencję.


Odżywka ma formę płynną, nie jest gęsta, ale wodnista. Jej barwa jest przezroczysta i trochę mętna. Bardzo podoba mi się zapach. Jest nieco trudny do określenia, ale ma świeżą woń, troszkę słodką, lecz na pewno nie mdlącą.


Co do działania - jak wspominałam wyżej, dobrze rozpyla się na włosach i pięknie pachnie. Zapach przez dość długi czas utrzymuje się na pasmach. Na pewno ułatwia ich rozczesywanie. Dodatkową zaletą jest odpowiednie nawilżenie, dzięki czemu włosy nie puszą się ani nie są przesadnie suche. Niestety nie zauważyłam, by odżywka w jakikolwiek sposób wpłynęła pozytywnie na uszkodzone, czy rozdwojone końcówki. Na pewno nie pogrubia też pasm. Warto także wspomnieć, że nie obciąża włosów. Minusem jest niska wydajność - przy długich włosach nie wystarczy na zbyt wiele aplikacji.


Odżywka dostępna jest w sklepie internetowym Wax w cenie 12,50 zł: KLIK


Podsumowując: odżywkę tę uważam za przeciętną, ale trzeba też pamiętać, aby nie wymagać za wiele od tego typu produktów. Ogólnie jest w miarę okej, ale nie rewelacyjna. Jeśli ktoś ma ochotę może wypróbować.

Ogólna ocena: 3/5

Serdecznie dziękuję firmie Pilomax za możliwość przetestowania produktu
http://pilomax.pl/
A Wy znacie produkty Pilomax? Jak się u Was sprawdzają?

16 komentarzy:

  1. U mnie dzisiaj też o tego typu odżywce ale do włosów ciemnych;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taką cenę może być, nie miałam w sumie odżywki z Pilomax, ale ich maski są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja potrzebuję coś bardziej odżywczego :)
    Jako zabezpieczenie końcówek i domknięcie łusek włosa stosuję olej ;) Pięknie nabłyszcza włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dla mnie bo mam włosy ciemne, właśnie wczoraj wykończyłam mini maskę Henna Wax z tej firmy i była świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście używam dość często odżywek bez spłukiwania i mi one o dziwo na dość długi czas wystarczają - tej nie miałam ale zapewne się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama nie wiem... Bardzo lubię olejki wygładzające i raczej pozostanę przy nich

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uzywam sporadycznie serum na zniszczone koncowki z AVONu i jestem z niego bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałam na spotkaniu blogerek ale nie używam, bo ma silikon w składzie. Dałam mamie i w sumie muszę się zapytać czy jest z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja często używam odżywek w sprayu, więc chyba skuszę się kiedyś i na tę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie stosuję żadnych odżywek do włosów :) Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam podobną tej marki i była ok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji jej jeszcze testować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś mnie nie przekonała, chyba jest zbyt przeciętna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tej firmy mam szampon i maskę, ale jeszcze nie próbowałam. Musze wykończyć to co mam.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, dołączenie do Obserwatorów, czy dodanie do blogroll'a serdecznie dziękuję ;) Jest to dla mnie ogromny motywator oraz znak, że to, co robię ma sens ;)
Zostaw po sobie jakiś ślad, żeby łatwiej było mi Cię znaleźć - wówczas na pewno się odwdzięczę :)
Na wszelkie pytania staram się odpowiadać bezpośrednio tutaj :)