Obserwatorzy

poniedziałek, 17 listopada 2014

Szampon codzienny do włosów jasnych Wax Daily

Witajcie ;) Ogólnie mogę powiedzieć, że miałam okazję stosować już dość wiele szamponów. Jedne sprawdzały się bardzo dobrze, inne gorzej - wiadomo, że nie wszystkie będą odpowiednie dla włosów. Jakiś czas temu rozpoczęłam testowanie szamponu codziennego do włosów jasnych Wax Daily, myśląc że pewnie będzie to strzał w 10, bo zapach mi odpowiadał i jakoś tak ogólnie miałam pozytywne nastawienie dla tego produktu. Czy moje oczekiwania zostały spełnione? Zapraszam do czytania notki.


Od producenta:

Szampon do codziennego mycia skóry głowy i włosów – myje delikatnie i skutecznie. Nadaje gładkość i połysk włosom oraz chroni jasny kolor. Kondycjonuje włosy i skórę głowy. 

Składniki:
Wierzba biała: działa przeciwzapalnie, keratolitycznie (ułatwia złuszczanie warstwy rogowej naskórka), ściągająco, bakteriostatycznie, uszczelnia naczynia włosowate. 
Pokrzywa: Wzmacnia włosy, nadaje połysk i puszystość. Poprawia metabolizm skóry, odżywia skórę, chroni przed wolnymi rodnikami. Pobudza fibroblasty do produkcji kolagenu, oczyszcza skórę, redukuje nadmierny łojotok. Działa antybakteryjnie, poprawia mikrokrążenie skóry, działa przeciwzapalnie, redukuje obrzęki. Zapobiega wypadaniu włosów. 
Pantenol: Działa przeciwzapalnie. Łagodzi podrażnienia. Wygładza. Regeneruje. Nawilża. Zapobiega rozdwajaniu końcówek. Optycznie pogrubia i uelastycznia. Poprawia rozczesywanie i modelowanie. Nadaje połysk.


Pojemność: 250 ml

Moja opinia:

Na pierwszy rzut oka opakowanie nie budzi żadnych zastrzeżeń. Zmienia się to jednak w czasie użytkowania: otóż zakrętka typu "klik" jest wyposażona w zbyt mały otwór, przez który wydobywa się szampon. Ja poradziłam sobie z tym problemem, odkręcając całkiem zakrętkę - wtedy o wiele szybciej i łatwiej wydobędziemy odpowiednią ilość. Poza tym do opakowania nie mam żadnych uwag.


Konsystencja szamponu jest dość gęsta, można powiedzieć, że nawet trochę lepka.  Mimo to całkiem dobrze rozprowadza się na skórze głowy i włosach. Kolor jest delikatnie słomkowy na pograniczu przezroczystego. Zapach natomiast przypomina świeżą, ziołową woń.


Z działania tego szamponu raczej nie jestem zadowolona, mogę powiedzieć więcej - jestem zawiedziona. Na pewno pieni się bardzo słabo, ale mimo to czuje się, że skóra głowy oraz włosy są dobrze umyte. No i na tym koniec pozytywów, bo produkt ten nie wpłynął jakoś spektakularnie na rozczesywanie włosów - powiedziałabym nawet, że nieco utrudnia tę czynność, lekko je plącząc. Poza tym po wysuszeniu za każdym razem miałam wrażenie przyklapniętych i obciążonych włosów, co nie wyglądało zbyt dobrze (nie był to na pewno efekt nowej maski do włosów, bo kiedy myłam włosy tym szamponem cały czas używałam tej samej). Z powodu takiego, a nie innego działania po pewnym czasie zrezygnowałam z używania tego szamponu, a zaczęła stosować go moja mama. Na jej krótkich włosach, spisywał się lepiej - nie było efektu obciążenia.


Szampon ten dostępny jest w sklepie Pilomax: klik w cenie 20,50 zł.

Podsumowując: na moich długich włosach szampon ten w ogóle się nie sprawdził, dlatego też moja ogólna ocena nie należy do najwyższych. Być może na krótkich włosach sprawdzi się o wiele lepiej, jak np. u mojej mamy.

Ogólna ocena: 2/5

Serdecznie dziękuję firmie Pilomax za możliwość przetestowania produktu
http://pilomax.pl/
A czy ktoś z Was stosował ten szampon? Jak się sprawdził?

23 komentarze:

  1. szkoda, że nie do końca się sprawdził. Ja również nie przepadam za szamponami, które słabo się pienią. Mam wrażenie, że włosy są niedomyte

    OdpowiedzUsuń
  2. Do moich włosów się nie nadaje bo jasnych nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie znam, ale też mam długie włosy, więc raczej się nie skuszę ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę drogi ten szampon za 250 ml...

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że może obciążać włoski :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro na twoich się nie sprawdził to pewnie na moich też by szału nie było, więc już wiem czego nie testować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie skuszę się na pewno na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam wersje dla wlosow ciemnych i bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już wiem czego nie testować, bo nie lubię takie obciążenia na włosach, a trochę już mi urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda ze sie nie sprawdzil a jego cena dosc spora ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam do ciemnych włosów i u mnie się spisał :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że się nie sprawdził.

    Nigdy się nie spotkałam z tym szamponem i w ogóle z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam inny ich szampon ale szalu wielkie też nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie wiem czy rude piszą się pod jasne ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurka, szkoda, że tak nie dał rady, ja testuje szampon Khadi teraz i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no to już wiem że nie warto testować ich szamponu do ciemnych włosów o ile taki mają. Dzięki za rzetelną opinię
    Zapraszam na mój blog - klik!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnie podstawą kosmetyków myjących jest dobre pienienie się :) nie lubię kosmetyków które się nie pienią, bo mam wrażenie że się nie spisują

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz o nim słyszę, ale szkoda, ze się nie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, dołączenie do Obserwatorów, czy dodanie do blogroll'a serdecznie dziękuję ;) Jest to dla mnie ogromny motywator oraz znak, że to, co robię ma sens ;)
Zostaw po sobie jakiś ślad, żeby łatwiej było mi Cię znaleźć - wówczas na pewno się odwdzięczę :)
Na wszelkie pytania staram się odpowiadać bezpośrednio tutaj :)