Obserwatorzy

środa, 19 listopada 2014

Zegarek i bransoletka od Rosewholesale

Dzień dobry :) Jakiś czas temu pokazywałam Wam rzeczy, które otrzymałam w ramach współpracy od Rosewholesale. Pisałam także o tym, że jestem ogromną fanką zegarków, bransoletek i innych błyskotek, w związku z tym nie mogłam się oprzeć temu, aby z całego asortymentu sklepu wybrać coś z biżuterii. Dzisiaj czas na recenzje pierwszych dwóch rzeczy: damskiego kwarcowego zegarka oraz bransoletki z serduszkiem w kolorze złotym. Zapraszam!


Wymiary zegarka:

Grubość tarczy: 0,6 cm 
Średnica tarczy: 3,8 cm 
Waga produktu: 0,027 kg 
Waga opakowania: 0,077 kg 
Wymiary produktu (dł. x szer. x wys.): 24 x 3,8 x 0,6 cm 
Wymiary opakowania (dł. x szer. x wys.): 25 x 4.8 x 1.6 cm

Moja opinia: 

Zegarek został wykonany solidnie - widać to na pierwszy rzut oka: wszystkie detale są ładnie dopracowane. Bardzo podobają mi się złote cyfry na traczy, ponieważ są wyraźne i czytelne, a delikatny motyw kwiatowy w tle nie zakłóca odczytu, lecz nadaje całości subtelnego desingu. Poza tym cyfry i wskazówki w złotym kolorze idealnie współgrają z pozłacanym obwodem tarczy. Co ważne - zegarek nie zacina się, nie spóźnia ani nie spieszy.


Zapięcie oraz pasek także są dobrze wykonane: nie ma możliwości, by zegarek spadł nam z ręki. Ponadto ani pasek ani tarcza nie rysują się, dzięki czemu mają ładny wygląd przez cały czas. Pozłacany obwód tarczy także nie ulega zadrapaniom, czy zarysowaniom.


Zegarek dostępny jest w trzech kolorach paska (czarny, biały, niebieski), kosztuje 4,31$, a być go można tutaj: KLIK

Podsumowując: jest to bardzo ładny zegarek, świetnie nadający się do lekkich i subtelnych stylizacji, głównie na lato i wiosnę, ale gdyby założyć go np. teraz z różnymi bransoletkami to także będzie dobrze pasował :)

Ogólna ocena: 5/5


A teraz czas na kilka słów na temat bransoletki:

Wymiary bransoletki:

Średnica: 7 cm
Obwód: 22 cm

Moja opinia: 

Bransoletka wykonana jest w kształcie koła, na jej środku umocowane zostało malutkie serduszko, które dodaje całości niesamowitego uroku. Poza tym jej tworzywo jest bardzo mocne - trzeba by użyć bardzo dużo siły, żeby np. zniekształcić idealne koło bransoletki. Serduszko również jest dobrze umocowane, więc nie powinno się odłączyć. Całość jest pozłacana, ale nie ulega zadrapaniom ani nie czernieje jak bywa w przypadku niektórych bransoletek.


Z jej zakładaniem, czy zdejmowaniem nie miałam problemu. Trochę tylko przeszkadzał mi jej duży obwód: mam raczej chude dłonie, więc bransoletka swobodnie się przemieszczała, ale nie było to jakimś dużym utrudnieniem. 


 Bransoletka dostępna jest w sklepie Rosewholesale w cenie 2,93$: KLIK

Podsumowując: jest to bardzo urocza bransoletka, dobra na co dzień i fajnie komponująca się z innymi elementami biżuterii. Mogłaby mieć tylko troszkę mniejszy obwód albo producent mógłby pokusić się o jej kilka rozmiarów, poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń.

Ogólna ocena: 4,5/5


Serdecznie dziękuję firmie Rosewholesale za współpracę
http://www.rosewholesale.com/
Miłego dnia! :)

29 komentarzy:

  1. genialny motyw jest na tej tarczy ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. zegarek bardzo ładny bransoletka nie w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegarek naprawdę uroczy :) Bransoletka podoba mi się mniej, ale w duecie z zegarkiem jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie prezentują się razem, widać nie trzeba kupować zegarka za setki złotych żeby ładnie wyglądał :)
    + obserwuję

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zegarek bardzo ładny choć ja już od dłuższego czasu takowych nie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie noszę zegarków, ale ten jest taki urokliwy, że ach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bransoletka bardzo fajna, nigdy nie nosiłam zegarków choć elegancko wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo ten zegarek bardzo ładny, ale ta bransoletka dla mnie nudna, taka bez szału :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny zegarek i super sie przentuje z bransoletka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam 1 zegarek, który noszę, choć posiadam kilka :) teraz już nie kupuję kolejnych, ale bardzo lubię na nie patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast ciągle kupuję nowe zegarki, chyba się uzależniłam :D

      Usuń
  11. Zegarek cudo! Uwielbiam biżu w kolorze bieli

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, dołączenie do Obserwatorów, czy dodanie do blogroll'a serdecznie dziękuję ;) Jest to dla mnie ogromny motywator oraz znak, że to, co robię ma sens ;)
Zostaw po sobie jakiś ślad, żeby łatwiej było mi Cię znaleźć - wówczas na pewno się odwdzięczę :)
Na wszelkie pytania staram się odpowiadać bezpośrednio tutaj :)