Obserwatorzy

środa, 12 listopada 2014

Profesjonalny lakier do paznokci One Colour Pro Allepaznokcie

Miętowy kolor na paznokciach lubię bardzo, zwłaszcza pastelowy. Świetnie komponuje się np. z elegancką czernią, czy szarością, co powoduje, że jest to odcień uniwersalny i nadający się na wiele okazji. Nawet jesienią, dobrze wpisuje się w klimat swoją chłodną barwą. Sama miałam okazję to sprawdzić dzięki profesjonalnemu lakierowi do paznokci One Colour Pro (nr 80) w miętowo-pastelowym odcieniu. Czy lakier ten rzeczywiście zapewnia profesjonalny wygląd paznokci, dowiecie się, czytając notkę. 


Od producenta:

Wysokiej jakości lakier do paznokci, który dostosowuje się do delikatnej struktury płytki paznokcia, jak również doskonale nadaje się na paznokcie żelowe lub akrylowe. Idealnie kryje naturalną płytkę, tworząc na powierzchni paznokcia gładką i lśniącą taflę, a niepowtarzalny pigment gwarantuje piękny, wyrazisty kolor. Unikalna, płaska budowa pędzelka sprawia, że lakier bez problemu rozprowadza się na całej płytce paznokcia za jednym pociągnięciem. Perfekcyjna aplikacja i ulepszona formuła, która nie zawiera formaldehydu i toluenu pozwala utrzymać doskonały efekt przez długi czas.


Pojemność: 15 ml

Moja opinia:

Opakowanie jest tradycyjne - buteleczka oraz zakrętka z pędzelkiem. Co do jakości wykonania nie mam żadnych zastrzeżeń. 


Jeżeli chodzi o efekty to uczucia mam mieszane - kolor jest naprawdę piękny i bardzo mi się podoba, ale jego konsystencja, czy trwałość pozostawiają wiele do życzenia. Żeby uzyskać pełne pokrycie musiałam pomalować paznokcie aż 3 razy, bo nawet po drugiej warstwie (gdzie całość powinna już ładnie wyglądać) pojawiały się brzydkie "mazy". Prawdopodobnie jest to wina konsystencji i braku odpowiedniego napigmentowania. Jak już wspominałam - trwałość także nie jest zadowalająca: lakier dość szybko odpryskuje - pewnie jest to też efekt nałożenia tylu warstw. Lakier można jednak utrzymać nieco dłużej, kiedy zastosuje się na niego np. bezbarwny utwardzacz do paznokci. Całe szczęście, że w miarę szybko wysycha, bo nawet po nałożeniu trzech warstw możemy szybko wrócić do naszych codziennych czynności. Zmywanie także nie sprawia żadnych problemów. Niżej prezentuję Wam ostateczny efekt na zdjęciach (na trzecim dodałam czarne kropeczki, żeby całość przełamać innym odcieniem):


Lakier ten dostępny jest w sklepie Allepaznokcie: KLIK w cenie 6,90 zł.


Podsumowując: miętowe odcienie na paznokciach lubię bardzo, jednak do pełni szczęścia wymagam także w miarę dobrej konsystencji, czy trwałości, a tutaj niestety lakier zawiódł.

Ogólna ocena: 2,5/5

Serdecznie dziękuję firmie Allepaznockie za możliwość przetestowania produktu
http://www.allepaznokcie.pl/sklep/
A Wy lubicie takie miętowe kolory na paznokciach?

28 komentarzy:

  1. mięta to tylko latem, teraz dominuje u mnie czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ładny, ale szkoda, że tak kiepsko z trwałością :/

    PS Ale Ty masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię lakiery Alle paznokcie, ale muszę stwierdzić, że jedne kolory trzymają się świetnie, a inne beznadziejnie. Mam taki odcień czerwieni/brązu i po jednej warstwie już wygląda świetnie. Mam też fiolet- po 3 warstwie dopiero zaczyna to jakoś się prezentować- także troszkę szkoda ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor całkiem przyjemny, chociaż nieco blady :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest swietny. Mimo jego pozostalych wad kupiłabym go ze wgledu na kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem przypadły mi do gustu ich lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor mi się bardzo podoba, szkoda że zawiódł

    OdpowiedzUsuń
  8. mam jeden lakier tej marki, ale jeszcze go nie używałam - ciekawa jestem jak się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  9. super kolorek :D a te kropeczki idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za takimi kolorami, ale lakier wygląda naprawdę fajnie. Cena też znośna, ale musi być trwały a takiego chyba nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor jest cudowny, świetnie wygląda na paznokciach :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda,że zawiódł ale trwałość to podstawa!

    OdpowiedzUsuń
  13. z tej marki nie miałam ale kupiłam od nich lakiery-bardziew wiec już nic od nich nie kupie

    OdpowiedzUsuń
  14. odcień interesujący, tylko znając mnie cierpliwość w malowaniu warstw by mnie zniechęciła...

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor jest piękny ale trwałość jest jednak ważniejsza bo trochę przykro chodzić z odpryskami :P

    OdpowiedzUsuń
  16. mimo wszystko nie wypadł zbyt dobrze... spodziewałam się że lepiej sie spisze jako profesjonalista.

    OdpowiedzUsuń
  17. mi ta seria się długo na paznokciach trzyma : ) chociaż brak trwałości (minimum 2 dni ) nie przeszkadza : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wygląda choć to niw mój kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny kolor, aż szkoda, ze nie do końca się spisał..

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak patrząc na ten lakier to jakoś mnie do siebie nie przekonał :) te 3 warstwy to masakra :/

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor piękny ale do lakierów AP mam mieszane uczucia

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, dołączenie do Obserwatorów, czy dodanie do blogroll'a serdecznie dziękuję ;) Jest to dla mnie ogromny motywator oraz znak, że to, co robię ma sens ;)
Zostaw po sobie jakiś ślad, żeby łatwiej było mi Cię znaleźć - wówczas na pewno się odwdzięczę :)
Na wszelkie pytania staram się odpowiadać bezpośrednio tutaj :)