Obserwatorzy

piątek, 7 listopada 2014

Wspólpraca z India Cosmetics

Dzień dobry ;) Dzisiaj nowość na blogu, a dokładniej nowa współpraca: India Cosmetics. Cy mówi Wam coś ta nazwa? Jeżeli nie to od siebie dodam, iż jest to marka kosmetyków, których formuła opiera się na oleju konopnym, zapewniającym m.in. intensywne nawilżenie. W oparciu o tę innowacyjną recepturę została stworzona linia kosmetyków India, w skład której wchodzi np. szampon do włosów, krem do rąk czy pomadka do ust. Dla mnie jest to absolutna nowość i z chęcią bliżej poznam tę markę. 


Do testowania otrzymałam:

Balsam do ciała z olejem z konopi - nawilżenie, regeneracja, działanie przeciwstarzeniowe
Maska do włosów z olejem z konopi - natychmiastowa regeneracja i nawilżenie 


Z radością zabieram się za testowanie - zdradzę tylko, że maska ma obłędny zapach - a Was zapraszam serdecznie do zapoznania się z całym asortymentem firmy: KLIK oraz na profil na facebooku: KLIK
http://www.indiacosmetics.pl/

Miłego dnia! :)

46 komentarzy:

  1. Nic dziwnego, że dodają do kosmetyku dużo perfumu- olej konopny śmierdzi ;) Muszą to czymś zatuszować. Chętnie poznam składy INCI tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne produkty, bardzo ciekawi mnie maska do włosów . Miłego testowania kochana.

    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie testowanie zaczęłam od maski ;) Dziękuję!

      Usuń
  3. super:) gratuluje i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam balsam i maskę-super pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie wykończyłam ten balsam. Bardzo przyjemny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale ładne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie się zapowiada :) Miłych testów;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy-świetna !! Miłych testów Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taką maryche to bym na włosy nałożyła ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współpracy i życzę udanych testów. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mnie interesują te produkty,miłych testów i czekam oczywiście na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, niedługo recenzje na pewno się pojawią ;)

      Usuń
  12. Od jakiegoś czasu już chodzi za mną potrzeba poczytania o oleju z konopi, tylko ciągle nie mogę znaleźć czasu.

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe opakowania:)) gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje wspolpracy,bardzo ciekawe produkty;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe te kosmetyki, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję współpracy, przyjemnych testów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję współpracy, nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie :)

    Zapraszam do mnie-->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteśmy nową firmą. Rozpoczynamy swoją działalność w całej Europie. Olej konopny ma bardziej obojętny zapach. Mamy również w sprzedaży olej, może nie pachnie pięknie ale nie powiem żeby śmierdział. Zapraszam na zakupy no naszego www sklepu. Przemysław Jakubowski, prezes zarządu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i czekam na recenzje :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem mega ciekawa maski do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie to całkowita nowość.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję współpracy i życzę udanych testów. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Maski jestem ogromnie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie poznam Twoją opinie o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję współpracy!!!

    O firmie i o kosmetykach pierwsze słyszę, więc chętnie poznam!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, dołączenie do Obserwatorów, czy dodanie do blogroll'a serdecznie dziękuję ;) Jest to dla mnie ogromny motywator oraz znak, że to, co robię ma sens ;)
Zostaw po sobie jakiś ślad, żeby łatwiej było mi Cię znaleźć - wówczas na pewno się odwdzięczę :)
Na wszelkie pytania staram się odpowiadać bezpośrednio tutaj :)