Obserwatorzy

piątek, 7 listopada 2014

Wspólpraca z India Cosmetics

Dzień dobry ;) Dzisiaj nowość na blogu, a dokładniej nowa współpraca: India Cosmetics. Cy mówi Wam coś ta nazwa? Jeżeli nie to od siebie dodam, iż jest to marka kosmetyków, których formuła opiera się na oleju konopnym, zapewniającym m.in. intensywne nawilżenie. W oparciu o tę innowacyjną recepturę została stworzona linia kosmetyków India, w skład której wchodzi np. szampon do włosów, krem do rąk czy pomadka do ust. Dla mnie jest to absolutna nowość i z chęcią bliżej poznam tę markę. 


Do testowania otrzymałam:

Balsam do ciała z olejem z konopi - nawilżenie, regeneracja, działanie przeciwstarzeniowe
Maska do włosów z olejem z konopi - natychmiastowa regeneracja i nawilżenie 


Z radością zabieram się za testowanie - zdradzę tylko, że maska ma obłędny zapach - a Was zapraszam serdecznie do zapoznania się z całym asortymentem firmy: KLIK oraz na profil na facebooku: KLIK
http://www.indiacosmetics.pl/

Miłego dnia! :)

46 komentarzy:

  1. Nic dziwnego, że dodają do kosmetyku dużo perfumu- olej konopny śmierdzi ;) Muszą to czymś zatuszować. Chętnie poznam składy INCI tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składy na pewno się pojawią w recenzjach ;)

      Usuń
  2. Świetne produkty, bardzo ciekawi mnie maska do włosów . Miłego testowania kochana.

    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie testowanie zaczęłam od maski ;) Dziękuję!

      Usuń
  3. super:) gratuluje i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam balsam i maskę-super pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie wykończyłam ten balsam. Bardzo przyjemny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy mnie też przypadnie do gustu :)

      Usuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale ładne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, opakowania są interesujące ;)

      Usuń
  7. Ciekawie się zapowiada :) Miłych testów;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy-świetna !! Miłych testów Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taką maryche to bym na włosy nałożyła ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współpracy i życzę udanych testów. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mnie interesują te produkty,miłych testów i czekam oczywiście na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, niedługo recenzje na pewno się pojawią ;)

      Usuń
  12. Od jakiegoś czasu już chodzi za mną potrzeba poczytania o oleju z konopi, tylko ciągle nie mogę znaleźć czasu.

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe opakowania:)) gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje wspolpracy,bardzo ciekawe produkty;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe te kosmetyki, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję współpracy, przyjemnych testów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno będzie przyjemne ;)

      Usuń
  17. Gratuluję współpracy, nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie :)

    Zapraszam do mnie-->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteśmy nową firmą. Rozpoczynamy swoją działalność w całej Europie. Olej konopny ma bardziej obojętny zapach. Mamy również w sprzedaży olej, może nie pachnie pięknie ale nie powiem żeby śmierdział. Zapraszam na zakupy no naszego www sklepu. Przemysław Jakubowski, prezes zarządu.

    OdpowiedzUsuń
  19. konopie maja super wlasciwosci

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i czekam na recenzje :]

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem mega ciekawa maski do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie to całkowita nowość.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję współpracy i życzę udanych testów. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Maski jestem ogromnie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie poznam Twoją opinie o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję współpracy!!!

    O firmie i o kosmetykach pierwsze słyszę, więc chętnie poznam!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, dołączenie do Obserwatorów, czy dodanie do blogroll'a serdecznie dziękuję ;) Jest to dla mnie ogromny motywator oraz znak, że to, co robię ma sens ;)
Zostaw po sobie jakiś ślad, żeby łatwiej było mi Cię znaleźć - wówczas na pewno się odwdzięczę :)
Na wszelkie pytania staram się odpowiadać bezpośrednio tutaj :)