Obserwatorzy

sobota, 28 grudnia 2013

Jasnogórska Szopka

Witajcie Kochani ;) Przez kilka dni mnie tutaj nie było, a wszystko za sprawą świąt. Ten bożonarodzeniowy czas postanowiłam poświęcić przede wszystkim najbliższym i znajomym, stąd moja nieobecność. Muszę Wam przyznać, że przez okres tych kilku dni wiele się wydarzyło, ale mimo to dla mnie będą to jedne z lepszych świąt, jeżeli nie najlepsze. Może nie wszystko było tak jak chciałam, ale i tak będę chętnie wracała pamięcią do tych dni :) A teraz nadrabiam zaległości w blogosferze :) Pewnie niektórzy z Was wiedzą, że mieszkam nieopodal Częstochowy, więc na Jasną Górę nie mam daleko. Jak co roku, w drugi dzień świąt, wybrałam się tam, by obejrzeć jasnogórską Szopkę. Mimo ogromnego tłoku udało mi się zrobić kilka zdjęć. Zatem zapraszam Was do ich obejrzenia :)



Miłego dnia ;)

25 komentarzy:

  1. Jaka fajna szopka ;) W miejscowości, w której robię często zakupy, też postawili szopkę ;) Chodził tam osiołek, baranki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna taka żywa szopka, sama muszę się kiedyś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, ja nigdy nie miałam okazji widzieć takiej szopki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Troche sie zawiodłam, myslalam, ze jasnogórska szopka bedzie duzo lepsza, no ale coz ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. W ubiegłych latach była zdecydowanie ładniejsza.

      Usuń
  5. Też mam zamiar się wybrać tam za kilka dni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, lubię takie oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też jest taka żywa szopka aczkolwiek kilka lat temu były wielbłądy strusie lamy kozy kucyki i wg no a teraz łabęź kilka kaczek barankow nie ma osiolek byl... a teraz coraz gorzej co roku :(

    OdpowiedzUsuń
  8. w święta dobrze jest zobaczyć szopkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie też jest szopka w mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna szopka, moi chłopcy na pewno by się ucieszyli gdyby mogli zobaczyć taką na żywo

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że u mnie takiej nie ma..

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ochotę kiedyś wybrać się, aby popatrzeć na taką "żywą" szopkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna szopka :o) Może uda mi się ją jeszcze zobaczyć :o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, takiej szopki jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna. U siebie nigdy nic takiego nie widziałam, a szkoda :(

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna szopka! Pierwszy raz taką widzę :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, dołączenie do Obserwatorów, czy dodanie do blogroll'a serdecznie dziękuję ;) Jest to dla mnie ogromny motywator oraz znak, że to, co robię ma sens ;)
Zostaw po sobie jakiś ślad, żeby łatwiej było mi Cię znaleźć - wówczas na pewno się odwdzięczę :)
Na wszelkie pytania staram się odpowiadać bezpośrednio tutaj :)