Obserwatorzy

niedziela, 22 września 2013

Dobre perfumy na co dzień - Fruity Rhythm by Adidas

Dzień dobry Wszystkim :) Weekend dopiero co się zaczął, a już mamy niedzielę. Dlaczego ten czas tak szybko nie mija w ciągu zwykłych dni? Sama nie wiem. Ale do rzeczy... W jednym z moich postów zakupowych pokazywałam Wam perfumowany dezodorant Fruity Rhythm marki Adidas. Jak mówi sama nazwa jest to dezodorant, jednak jego płynna postać pozwala na to, by spokojnie traktować go jako perfumy. Tego produktu używałam już jakiś czas temu, a teraz postanowiłam do niego wrócić i przedstawić Wam na jego temat moją opinię. Zapraszam do przeczytania recenzji :)

Od producenta:

Dezodorant perfumowany o owocowo kwiatowym zapachu, pełnym siły witalnej. Drzewne nuty eksponują zmysłowość, a kwiatowe akcenty dodają odwagi do działania. Nuty zapachowe: koktajl owocowy z malinami, czarną porzeczką i kiwi, fiołek alpejski, frezja, hiacynt wodny, koktajl drzewny, bób tonka, tytoń. Szklany flakon z atomizerem. źródło: wizaz.pl

Składniki:

Pojemność: 75 ml

Moja opinia:

Na wstępie muszę zaznaczyć, że wg mnie Adidas ma jedne z lepszych produktów. Może nie wszystkie okazały się jakimś szczególnym hitem, ale osobiście jeszcze nigdy się nie zawiodłam na tej marce i mam nadzieję, że tak pozostanie. Jeżeli chodzi o opakowanie to jest to szklana, przezroczysta buteleczka zakończona typowym atomizerem, utrzymana w tonacji koloru różowego. Tak naprawdę nic szczególnego, bo i po co opakowanie ma być jakieś ekstrawaganckie? Dla mnie powinno być przede wszystkim dobrze opisane i wygodne w użyciu, a to właśnie takie jest :)


Sama barwa perfum ma kolor lekko różowy, a ich wydobycie nie sprawia najmniejszego problemu - atomizer nie zacina się i wyłania z buteleczki odpowiednią ilość produktu. Jeżeli zaś chodzi o sam zapach to mnie podobał się od zawsze. Jest typowo kobiecy i świeży. Można w nim wyczuć połączenie owoców z kwiatami. Co dla mnie ważne - woń nie jest mdła. Podoba mi się również fakt, że perfumy długo utrzymują się może nie tyle na samej skórze, co na ubraniach i wystarczają na dość długi czas :)


Dostępność i cena to kolejne atuty tego produktu. Można go dostać właściwie w każdej drogerii - Rossmann, Douglas itp. Natomiast cena jest na każdą kieszeń - ja kupiłam go za niecałe 13 zł, a w promocji można go mieć już za około 11, a nawet mniej.

Podsumowując:

Plusy:
+ ładny, śwież zapach,
+ możliwość wyboru innych wariantów zapachowych,
+ wygodne opakowanie,
+ długo utrzymuje się na ubraniach,
+ wystarcza na dość długi czas,
+ dostępność,
+ przystępna cena.

Minusy:
Dla mnie nie ma żadnego ;)

Czy kupię ponownie? Na pewno tak :) Dla mnie ten produkt jest idealny na co dzień, bo np. droższych perfum używam na specjalne okazje. Poza tym chętnie skuszę się też na inne warianty zapachowe :)


A Wy lubicie produkty z Adidasa? ;)

32 komentarze:

  1. Znam się bardzo dobrze z tym zapachem i również go lubię. Niestety jest bardzo nietrwały. Ale to perfumowany dezodorant w bardzo przyzwoitej cenie, więc nie ma co marudzić (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam perfum z tej firmy, ale lubię kwiatowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogóle adisas to ma świetne produkty wedlug mnie. Ja mam tylko buty z adidasa xd

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam ich ale moja siostrzenica tak i bardzo sa ładne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go parę lat temu i byłam z niego bardzo zadowolona. Teraz mam wersję jakby z turkusową zakrętką, nazwy nie pamiętam - pachnie najlepiej . Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię produkty z Adidasa są dla mnie najlepsze :)
    Pozdrawiam :D

    ---
    Zapraszam do wzięcia udziału w akcji ! Każdy jest nam potrzebny, wystarczy tylko się podpisać ;)
    http://about-the-everything.blogspot.com/2013/09/wielka-akcja.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż przy okazji sobie niuchnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy ich nie miałam, ale wypróbuję następnym razem w drogerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię połączenie owoców z kwiatami:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja koleżanka ma je, mają świetny zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię ich produkty, miałam kiedyś, ale inny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam, kosmetyki tej firmy kojarzą mi się z nastolatkami, nie obrażając nikogo!
    Nie są to moje ulubione zapachy ani produkty kosmetyczne, miałam żele pod prysznic ponieważ dostałam jako gratisy i mnie nie zachwyciły.
    Same zapachy jako zapachy z testerów są w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam perfum z adidasa...

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam dłuższy czas :)
    Piękny zapach :P

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno, dawno temu był to jeden z moich ulubionych zapachów, później mi się nieco znudził, ale teraz z powrotem zaczął mi się podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałem kiedyś z ten różowy bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam nigdy żadnych perfum z Adidasa, ale może kiedyś kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tej wersji zapachowej nigdy nie miałam, ale lubię niebieską wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Do tej pory nie miałam zapachu z Adidasa:) widzę, że mają wiele zapachów, może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tych perfum, ale cena rewelacyjna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny pomysł na kolejną recenzję! Kocham takie szczere opinie!

    Twoje pazurki idealnie współgrają z perfumami :*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    Bloglovin


    OdpowiedzUsuń
  22. Moimi ukochanymi perfumami są również z Adidasa tylko, że niebieskie, jednak nie pamiętam jak się nazywają :P

    OdpowiedzUsuń
  23. cena faktycznie przystępna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam je! Są śliczne, wydajnie i bardzo tanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Swojego czasu miałam takie cudo tylko w kolorze fioletowym. Lubię zapachy adidasa ;)
    Zapraszam do mnie! Stay COOL! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też go miałam i byłam zadowolona, teraz nie kupuję sama perfum, dostaje je w prezencie od mojego faceta ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, dołączenie do Obserwatorów, czy dodanie do blogroll'a serdecznie dziękuję ;) Jest to dla mnie ogromny motywator oraz znak, że to, co robię ma sens ;)
Zostaw po sobie jakiś ślad, żeby łatwiej było mi Cię znaleźć - wówczas na pewno się odwdzięczę :)
Na wszelkie pytania staram się odpowiadać bezpośrednio tutaj :)