Obserwatorzy

sobota, 21 września 2013

Krzyżowe inspiracje biżuteryjne

Witajcie moi Kochani :) Wybaczcie za bark wczorajszej notki, ale w piątek zawsze brakuje mi czasu... Niemniej jednak nadrabiam straty i już dzisiaj spieszę do Was z kolejnym postem. A będzie on o... krzyżach, a dokładniej o motywie krzyża w biżuterii. W poście "50 faktów o mnie" wspominałam o tym, że uwielbiam krzyże, nie tylko na ubraniach, ale także jako motyw w biżuterii - żaden inny tak mi się nie podoba. Być może dlatego, że dzięki nim nasza stylizacja może być bardziej wyrazista i ostrzejsza, co bardzo lubię :) No ale, żeby nie przedłużać zapraszam Was na krzyżowe inspiracje. Wyszukiwałam je głównie na Allegro, ponieważ tam jest ich caaały wachlarz :) 

www.allegro.pl
N A S Z Y J N I K I

Podobno kobiety nie powinny nosić krzyży na szyi - bardziej odpowiedni jest medalik. Od bardzo dawna o tym słyszę, ale dlaczego tak jest do tej pory nie wiem. Mimo to uważam, że krzyżyki bardzo ładnie prezentują się na dekolcie albo jako ożywienie jakiejś bluzki. Niżej kilka inspiracji. Zaznaczam, że niektóre z nich mogą wydać się ekscentryczne i sama bym ich nie założyła, ale zaciekawiły mnie swoją formą i uznałam, że warto je zaprezentować. Osobiście najbardziej podoba mi się ostatnia z pozycji - naszyjnik bardzo delikatny i kobiecy :)

www.allegro.pl
www.zszywka.pl
www.allegro.pl
www.allegro.pl
B R A N S O L E T K I

To jest coś, co kocham :) Na początek wstawiłam zdjęcie tradycyjnych charmsów - świetnie się nadają do codziennej stylizacji. Z kolei bransoletkę z ostatniej fotki posiadam i jestem z niej bardzo zadowolona - wygląda super elegancko. Natomiast na bransoletkę z przedostatniego zdjęcia niebawem sobie kupię, bo bardzo mi się podoba i jest niedroga - około 4 złote ;)

www.allegro.pl
www.allegro.pl
www.allegro.pl
www.allegro.pl
www.allegro.pl
www.allegro.pl
P I E R Ś C I O N K I

Wstyd się przyznać, ale nie posiadam jeszcze żadnego... Lubię ten typ biżuterii, ale jeszcze jakoś nigdy nie wpadł mi w ręce. A są dostępne zarówno na dwa palce jak i na jeden - wg mnie wygodniejsze i po prostu lepiej się prezentujące.


www.allegro.pl
www.allegro.pl
K O L C Z Y K I

Kiedyś usłyszałam od jednej z moich znajomych, że gdy nie ma na uszach kolczyków to czuje się... naga :) To oczywiście taki żart, ale ja sama również uwielbiam ten element biżuterii. Jeżeli chodzi o motyw krzyża to bardziej urzekają mnie jednak nausznice, a dokładniej ta z ostatniego zdjęcia - na koncert rockowy jak znalazł ;)

www.allegro.pl
www.allegro.pl
www.allegro.pl
P O Z O S T A Ł E . . .

Przyznam Wam, że przeglądając Allegro lekko się zdziwiłam, bo trafiłam nawet na zegarek z motywem krzyża. Można go nabyć już za około 30 złotych, jednak mnie on aż tak nie przekonuje. Jest ładny, ale po prostu wolę tradycyjne zegarki.

www.allegro.pl
W moje oczy rzuciły się jeszcze bransoletki połączone z pierścionkiem. Jak dla mnie świetny dodatek, pięknie wygląda, ale wydaje mi się bardzo niewygodny. Dlatego ten typ biżuterii kwalifikuję jako do "popatrzenia", a nie do "noszenia", co nie eliminuje faktu, że bardzo mi się podoba :)

www.allegro.pl
www.allegro.pl
No i tak dobrnęliśmy do końca krzyżowych inspiracji biżuteryjnych. Na Allegro i w Internecie można znaleźć od groma takiej biżuterii. Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdemu musi się podobać i nie każdy musi lubić ją nosić. A wszystko z racji tego, że krzyż to przecież symbol religijny. Jednak ja nie uważam wykorzystania tego motywu za np. obrazę religii (a spotkałam już osoby, które tak uważały). Tak jak pisałam we wstępie - dla mnie to świetny dodatek, który w pewien sposób nadaje charakteru całej stylizacji i wyraża osobowość :)

A Wy lubicie taką biżuterię? ;)

32 komentarze:

  1. podobają mi się, jednak wiele razy słyszałam że krzyżykiem krzyżujemy sobie drogę, więc ja nie noszę krzyżyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem co do niej przekonana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzyż kojarzy mi się jedynie z ukrzyżowaniem Chrystusa...
    No, ale z czego to dziś nie zrobią mody..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma oczywiście prawo do własnego zdania :)
      A krzyż to - jak wspominałam w notce - motyw religijny, jednak polemizowałabym z tym, że Chrystus został przybity do krzyża. Tak podaje Kościół, ale czy było tak naprawdę? Polecam poczytać o tym :)

      Usuń
  4. Nie przemawia do mnie motyw krzyża, podobnie jak modny motyw czaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie pokazałaś inspiracje. Ja osobiście nie przepadam za krzyżową modą. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. krzyż podoba mi się tylko w bransoletkach

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają, ale sama bym nie założyła ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś nosiłam kolczyk z krzyżykiem, ale to było bardzo dawno temu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne inspiracje, jednak ja nie przypadam za tym motywem w stylizacji u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za motywem krzyża. Za dużo go dosłownie (!) wszędzie: formy biżuterii, nadruki na ubraniach, znaczki na butach... Czasami w ogóle nie pasującej tonacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybaczamy Ci za bark postów ;p Ładne są te rzeczy z krzyżami *o*

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog ;) Zapraszam do nas. Pozdrawiam ;* Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. ja czasami noszę srebrny krzyż na długim rzemyku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa notka :)
    No właśnie ja w wakacje też wcześnie wstawałam, a teraz tęsknię za tymi chwilami, kiedy można było sobie dłużej pospać :( Minie, minie, ale za jakiś czas dopiero :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łaa, przepraszam, gubię się w tych komentarzach, dlatego piszę drugi i odpisuję na ten nowszy ;)
      No tak, wszędzie są, ale w mojej klasie to szczególnie ;) Właśnie staram się ich ignorować, ale nie do końca mi to wychodzi.

      Usuń
  15. Nie przepadam za motywem krzyża w biżuterii, ale kilka z powyzszych bym chętnie nosiła:)

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie najbardziej podoba się w bransoletkach ;) nie mam nic przeciwko motywowi krzyża na biżuterii ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie przemawiają do mnie te motywy

    OdpowiedzUsuń
  18. pamietam ze dawno dawno temu madonna promowała krzyze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. do mnie także ten motyw nie przemawia, ważne żeby mieć własne zdanie i jak nam się coś nie podoba, to ślepo za taką "modą" nie podążać:) pamiętam, gdy swego czasu była moda na noszenie różańców na szyi, jako naszyjników, o zgrozo, dobrze, że już coraz rzadziej się widuje takich ludzi na ulicach, aż się ma ochotę takiego zapytać, czy w ogóle wie do czego to co nosi na szyi służy...:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne, szczególnie bransoletki, ale ja i tak bym ich nie założyła...
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne, choć na zegarku to już przesada ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze podobała mi się biżuteria z krzyżami :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Biżuteria z krzyżami jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna ta biżuteria, ale szczerze to nie ciągnie mnie do kupowonia bizuteri z motywem krzyża :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie cierpię, gdy ktoś sobie robi z krzyży dodatek. Jak dla mnie to przedmiot święty i noszę tylko i wyłącznie na szyi. Skromny krzyżyk.

    OdpowiedzUsuń
  26. biżuteria tak ubrania nie, strasznie podobają mi się bransoletki i kolczyki z tym motywem jednak bluzki czy sweterki odpadają :P

    OdpowiedzUsuń
  27. połączenie bransoletki z pierścionkiem ładnie wygląda, ogólnie co do takich dodatków: nie założyłabym, czemu? nie wiem...

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, dołączenie do Obserwatorów, czy dodanie do blogroll'a serdecznie dziękuję ;) Jest to dla mnie ogromny motywator oraz znak, że to, co robię ma sens ;)
Zostaw po sobie jakiś ślad, żeby łatwiej było mi Cię znaleźć - wówczas na pewno się odwdzięczę :)
Na wszelkie pytania staram się odpowiadać bezpośrednio tutaj :)