Obserwatorzy

wtorek, 14 stycznia 2014

Rosegal - zainspiruj się

Dzień dobry Kochani ;) Już dawno na moim blogu nie pojawił się żaden post z cyklu inspiracyjnych, a więc pora nadrobić zaległości, tym bardziej, że jest okazja ;) Jakiś czas temu skontaktowała się ze mną przemiła Kate z zagranicznego sklepu Rosegal, wychodząc z propozycją współpracy. Z dużym zainteresowaniem przystąpiłam więc do obejrzenia asortymentu i... oniemiałam z zachwytu. Sklep ma w swojej ofercie bardzo szeroki wybór ubrań, torebek, a na biżuterii kończąc w całkiem przystępnych cenach. Moim zdaniem każdy znajdzie tam coś dla siebie :) Ja już wybrałam swoje perełki i czekam na przesyłkę - niebawem pojawi się o tym post na blogu, a tymczasem zapraszam Was do przejrzenia asortymentu sklepu - na pewno wpadnie Wam coś w oko ;)


Wszystkie powyższe zdjęcia pochodzą ze strony sklepu Rosegal (przejście na stronę sklepu po kliknięciu w jego nazwę)
Link do profilu na facebooku: KLIK

http://www.rosegal.com/
Miłego dnia :)

16 komentarzy:

  1. Oj dużo świetnych rzeczy widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka z złotym pasem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja garderoba aż prosi się o kilka takich cudeniek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale urocze rzeczy ;)
    strasznie mi się większość podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka nr 1 jest super, mam na punkcie dodatków świra

    OdpowiedzUsuń
  6. zagladam zapraszam tez do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mają naprawdę fajne rzeczy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczy rzeczywiście piękne, ale nie kupuję na naszych stronach, a co dopiero zagranicznych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem, całkiem ... Gratuluję współpracy ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejciu! Jakie tam są genialne rzeczy *.* Ta sukienka jest super, i płaszczyk, i bransoletki, i wszystko pozostałe :)
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarna torebka jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, dołączenie do Obserwatorów, czy dodanie do blogroll'a serdecznie dziękuję ;) Jest to dla mnie ogromny motywator oraz znak, że to, co robię ma sens ;)
Zostaw po sobie jakiś ślad, żeby łatwiej było mi Cię znaleźć - wówczas na pewno się odwdzięczę :)
Na wszelkie pytania staram się odpowiadać bezpośrednio tutaj :)